
ΤΟ ΚΕΝΤΗΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΕΝΤΗΣΜΑ Η ΡΟΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΡΓΙΑΝΙ ΚΙ¨Ο ΕΡΗΜΟΣ Ο ΑΡΓΑΛΕΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΙΑ ΜΕΓΑΛΗ. Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΥΦΑΝΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ.ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΥΦΑΝΤΡΙΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΚΛΩΣΤΩΝ ΣΤΑ ΜΗΤΑΡΙΑ.ΤΑ ΜΗΤΑΡΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΓΑΛΕΙΟΥ.Ο ΑΡΓΑΛΕΙΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΝΑ ΗΤΑΝ ΤΥΛΙΓΜΕΝΕΣ ΚΛΩΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΗΜΟΝΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΥΛΙΓΑΝ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΠΟΥ ΥΦΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΥΦΑΔΙ.ΤΑ ΜΗΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ, ΤΟ ΞΥΛΟΧΤΕΝΟ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΗΤΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΧΤΕΝΙ.ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ ΠΑΛΙ ΗΤΑΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΚΛΩΣΤΕΣ. Η ΣΑΙΤΑ ΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΣΥΡΜΑ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΩΝΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΣΟΥΡΙ. ( ΤΟ ΜΑΣΟΥΡΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΛΑΜΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΥΛΙΓΜΕΝΟ ΤΡΙΓΥΡΩ ΤΟΥ ΤΟ ΝΗΜΑ ΠΟΥ ΥΦΑΙΝΑΝ.)ΟΙ ΠΟΔΑΡΙΤΣΕΣΚΑΙ Η ΠΡΟΓΚΙΔΑ.Η ΠΡΟΓΚΙΔΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΛΑΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ(ΥΦΑΔΙ) ΙΣΟΜΕΤΡΙΚΟ. ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣΡΘΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΔΕΚΤΑ.